xolsen wordpress


Af natur tror jeg hverken at jeg er redaktørtypen eller bare noget som minder om en fritidsblogger. Det er egentlig ikke fordi at jeg ikke oplever noget som måske kunne være interessant at fortælle andre om, men nok mere det faktum at jeg, som alle andre med famile, fritidsinteresser og karrierejob, har rigtig travlt. Skal man derudover finde tid til at skrive om sine oplevelser eller holdninger skal det være rigtig nemt og tilgængelig.

Som strukturfreak er der endvidere tanker i stil med “er det godt nok/korrekt skrevet. Endelig er der overvejelsen om man nu skriver noget som man på en kedelig måde kan blive konfronteret med senere hen. Andre mere praktiske beslutninger forud for at starte bloggen op har været “engelsk/Dansk”, hvor skal bloggen ligge “eget domæne/wordpress”, hvordan kategoriserer/tagger jeg mine indlæg og skal jeg fra starten beslutte hvad jeg vil blogge om og ikke blogge om – eller skal jeg bare lade mig rive med.

Jeg har nu besluttet mig for at lave en blog både på mit eget domæne og via wordpress’s domæne. Jeg anvender WordPress begge steder da det virker som om at det er det bedste tool. Der findes et vælg af forskellige plugin’s og templates som gør det en smule mere personligt og professionelt. Jeg har i skrivende stund taget en beslutning om at erstatte min egen site med WordPress🙂

Jeg har naturligvis gjort mig en tanker om hvad jeg kunne tænke mig at blogge om. Teknologi vil være et ret centralt område, men også vintage musikgear, musik-, billede- og videoproduktion. Nu skal jeg blot finde ud af hvordan jeg får husket at skrive samt ikke at slette og ændre alt for meget i den eksisterende struktur og gammelt indhold (er allerede sket et par gange nu).

Bliver spændende om der overhovedet er nogen som gider læse det som jeg skriver. At jeg skriver på dansk vil naturligt begrænse målgruppen en anelse. Jeg glæder mig også til at erfare om det vil bidrage positivt / negativt professionelt.

/Xolsen

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

