Fra PC til Mac (mail, hotmail, Cmd-Shift-D)


Jeg har en del forskellige email adresser som jeg skal have en nem adgang til. Gerne igennem en email klient som eksempelvis outlook / outlook express. På min Macbook var der pre-installeret en email klient som de kalder “Mail”. Man kan fint oprette flere mail konti, men hotmail fungerer desværre ikke optimalt. Det er ikke muligt at se alle sine undermapper og kontaktbogen er meget begrænset. Endvidere er der ingen integration til kalenderen. På netop dette områder savner jeg min Outlook som har alle de features som jeg har brug for. Jeg overvejer derfor at investere i MacTopia.

Microsoft Office for Mac

Note: Virkelig irriterende at genveje skal være så besværligt at huske på en Mac. Genvejen for at sende en mail er: Cmd-Shift-D

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

